Søk i denne bloggen

15. april 2012

Spent

Er så spent på morgendagen om vekten viser 59 kg!!!!
Håper for guds skyld det!!

Har akkurat tatt kveldens siste shake, og de ble en Allevo bringebær/banan. Er i grunn ganske sulten.
Gleder meg så sinnsykt til jeg skal begynne spise lavkarbo igjen.
Det går liksom ikke å få den samme tilfredstillelsen av pulver og vann.
Spesielt ikke når jeg lager mat til resten av familien.
Her er mentholtyggisen god å ha. Frister ikke så veldig med å spise når man har den sterke mentholsmaken i munnen.

I morgen er det ikke bare veiedag, men jeg skal gå avgårde å få satt litt botox. Spent på det også!!!



Håper på å få krysset av for 59 kg nådd på vektnedgangsiden.
Krysser fingre og tær...
I kveld blir det tidlig kvelden på meg tror jeg! Sambo skal sikkert se fotballkamp og jeg skal vare sitte i armkroken hans.
Klarer nesten ikke vente se om jeg har nådd målet mitt!

Neste mål må da bli 57,5 kg.
Det var det jeg veide da vi dro til Paris forrige gang og jeg enda ikke hadde gått opp så mye i vekt ( bare 5,5 kg.. Høhø!) :)
Ønsker nå det til neste mandag...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar