Søk i denne bloggen

22. april 2012

Dag 1

Jeg må begynne fra skratch i dag igjen.
I den siste uken har jeg følt meg dårlig, har hatt en feberfølelse i kroppen.
Dette har gjort så det har vært vanskelig å følge noen form for diett. Har følt meg syk og følt at jeg virkelig har trengt næring.

Mest sannsynlig har jeg en senebetennelse i nakke/rygg, men det virker som inntak av ibux, samt massasje av samboeren min har hjulpet litt på.

Kommer til å slette innleggene den siste uken , hvor jeg sliter med å komme igang igjen.
Dette skal være en dagbok mens jeg går på vlcd - ikke en dagbok om min mislykkede slankekur!

Da er vi i gang med dag 1 igjen og jeg gleder meg!!!
Synes faktisk shakene er gode!
Favorittene er Nutrilett sjokoladeshake og Allevo bringbær/banan...
Samt kyllingsuppen til Nutrilett når jeg trenger noe salt.
Tar 5 poser om dagen.
7-10-13-16-19

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar