Søk i denne bloggen

13. april 2012

Dag 5

Endelig var jeg tilbake der jeg sprakk forrige gang.

Endelig!!
Dagene har forsåvidt gått både greit og fort.
Denne gangen har jeg ikke "fusket" noe. Dvs. byttet ut shakes med barer ol.
Kjører strikt ren kur. De eneste utskeielser jeg har er litt cola Zero og litt sukkerfritt tyggis i blant.
Egentlig burde jeg vel latt være disse også.. Men noe må jeg kunne unne meg også.

I kveld skal jeg på jobb, og jeg lurer på om jeg skal ha med meg en Noka shake i stedet for en Nutrilett og en allevo? Det er som sagt mere kalorier i Noka, så da må jeg bytte ut begge med en.
Kanskje ta med en "nødshake". Just in case!
Siden jeg skal jobbe i kveld, blir det heller ingen trim på meg..

Tenk på at nå begynner kroppen så smått å bruke ketoner til energi, og jeg tenker at i løpet av helga er jeg i ketose.
Det er deilig å tenke på at da bruker kroppen fettet mitt som energi!! :)

Da er det bare å holde ut denne dagen også!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar