Søk i denne bloggen

11. april 2012

Dag 3

Ja da var jeg igjen på dag 3. Synes det har gått fort hit denne gangen!
Vant til at bare dagene smyger seg avgårde når man går på diet.

Har tenkt litt..
Siden jeg veide mer enn jeg trodde og at jeg har hatt en kjempesprekk i påsken, er jeg nødt til å utsette avslutningen av kuren litt.
Setter ny sluttdato til 14 juni!
Reiser til Paris på kjærlighetstur 15 juni, så jeg vil da være ferdig slanket og ferdig med pulver!

Sjokket over vekten har lagt seg.. Og jeg er optimistisk på at jeg skal ha klart gå ned til 59 kg på mandag.
Krysser fingre og tær.


Jeg har vært ute å gått en tur i regnet i dag. Har bestemt meg for at denne første uken skal jeg ikke ta noen joggeturer i det hele tatt. Må ikke brenne av for mye mens kroppen holder på å omstille seg!
Tenkte jeg skulle ta noen situps og rygghev også for å beholde mest mulig muskelmasse..
Håper på a jeg kan begynne løpe igjen etterhvert som kroppen venner seg til dietten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar