Søk i denne bloggen

12. april 2012

Dag 4

Dag 4 igjen..
I morgen er jeg tilbake der jeg sprakk før påske!

Disse dagene er de hardeste dagene. Nå holder kroppen på å omstille seg til å bruke ketoner til å forbrenne i stedet for glykogen.
Glykogenlagrene i kroppen er nesten tømt, og jeg føler jeg mangler energi.
Jeg har gått en kort tur på ca 30-40 min. Mere trening i dag er uaktuelt. Det var hardt de siste oppoverbakkene tilbake.

Føler meg slapp, men alikevel ikke motløs.
Fikk meg en skikkelig vekker da jeg gikk på vekten sist. Det var kanskje det sparket i rumpa jeg trengte.
Og en Paris-tur selvsagt! :D

Bytter på Nutrilett og Allevo
Sjokoladeshake fra Nutrilett og bringebær/banan fra Allevo.
Greit med litt forskjellig smak.
Begge smaker godt på forskjellig måte, bortsett fra at Nutriletten er litt søtere, noe som passer en søtningsmiddel som meg!! :)
Putter noen dråper Stevia i Allevoshaken for å søte den opp litt....


Er veldig spent på vekten på mandag!
Håper virkelig at 5-600 kalorier er nok til å presse vekten ned til 59 kg.
Ser på andre som har gått på ren kur, har gått mye ned den første uken.. Sikkert først og fremst vann men.. 3 kg vektnedgang på 1 uke er ikke helt umulig.

Nå skal jeg kose meg med kl. 13 shaken! Det blir Allevo sin bringebær/banan.
Tar shakes 7, 10, 13, 16 og 19.
Er ikke redd for å ta en ekstra Shake hvis det trengs!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar