Søk i denne bloggen

3. april 2012

Nutrilett dag 4

Endelig var dag 4 her..

Nå har jeg gått så lenge at det blir dumt med en sprekk
Følte faktisk at jeg ikke var så tom i dag tidlig, men det kan ha med en ekstra shaken jeg tok i går kveld å gjøre.

I løpet av de siste dagene skal kroppen nå omstille seg til å bl en fettforbrenner. Etter i dag eller i morgen kommer kroppen (forhåpentligvis) til å brukke "spekket" mitt når den trenger energi.
Kommer til å ta en stix for å sjekke at jeg er i ketose.

Gikk en times tur i går kveld.. Var rimelig tom da jeg kom hjem så de ble en ekstra shake.
Forbrant jo minst 250 kalorier på turen, så jeg tenker det er greit. Får heller kjøre litt mere strikt når jeg har kommet skikkelig inn i ketosen.
Resten av kvelden lå jeg bare rett ut på sofaen.

I dag tenker jeg at jeg tar meg en jogge/gå-tur på ca 40 min. Skal på jobb senere i kveld, men det er uansett godt å ta seg en tur ut i sola!! ( Krysser fingrene for sol)

I dag skal jeg også fikse påskeeggene. Kommer til å bli hardt for en sukkerjunkie som meg!!
Men jeg får tenke på hva som er best..?
Litt godteri nå og vondt i magen?
Eller slank fin kropp til sommeren?
Ikke vanskelig i grunn!!!! Eller?


Men nå!!! Først en frokostshake så...
Ut å løpe... :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar