Søk i denne bloggen

2. april 2012

Nutrilett dag 2

Ny dag, ny uke!
Det er noe deilig og forfriskende med mandager.. Da kan man nesten starte med blamke ark. Jeg er på dag 2 og jeg er så glad for at jeg klarte det i går!!!!
Det var vanskeligere enn forventet i går..
Kanskje fordi jeg ikke hadde lyst på Shake og derfor spiste sjokoladebarer i stedet. Det ble 2, 5 bar noe som igrunn er litt for lite. Tilsammen ble det ikke mer enn 474 kalorier. Det ble en kort joggetur også.
I dag satser jeg på 3 shaker og en bar ( som jeg deler i 2)
Jeg måtte kjempe mot å sprekke flere ganger. Det ble liksom ikke riktig å begynne på en søndag..
Dette er jo selvsagt bare psykisk og det må jeg minne meg selv på.

Gårsdagens kaloriinntak:

Nå skal jeg slurpe i meg frokostshaken før det blir en liten joggetur.
Så skal jeg en rask tur på Ikea, og deretter på jobb! :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar