Søk i denne bloggen

16. april 2012

Dag 8 - veiedag!


Da er første uke gått og jeg har veid meg!!
59 kg viste vekta hvis jeg legger godviljen til!! Og det gjør jeg jo... :D

Da kan jeg med god samvittighet si at første delmål er nådd!! Tenk at for en uke siden gikk jeg på vekta å fikk sjokk av 62 kg. Vurderte faktisk begynne røyke igjen!
Vet jo selvsagt at disse 3 kg vektnedgang skyldes tap av masse vann. Men hvis 2 kg har vært vann har jeg fortsatt gått ned en kg.


Det blir selvsagt bare et bilde av en tegnet kake for meg!!
Mandag betyr ny uke, nye muligheter og nye utfordringer!!!

Neste mål blir da 57,5 kg. Tviler på at det går, men blir også fornøyd hvis jeg ar gått ned til 58 kg. 1 kg ned i uken er bra nok for meg. Jeg har jo nesten 7 uker på å gå ned de resterende 7 kg.
Uansett er neste mål 57,5!

Tok en stix i dag tidlig og den viste ingen tegn til at jeg er i ketose enda! Det er litt slitsomt, fordi kroppen føler fortsatt at det er mest naturlig å bruke glukose som energi.
Det betyr også at kroppen min ikke er i max fettforbrennings mode.
Tester igjen om et par dager!

I dag skal jeg avårde for å få botox! Både gleder og gruer meg til det.
Selvsagt alltid redd for å å heng i pannen og øyelokk (noe som har skjedd før).

Vurderer også å ta en liten løpe/ gå tur først. Har fri fra jobb og trenger holde kroppen gang. Tror at en runde på 5 km kan gå greit i dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar