Søk i denne bloggen

10. april 2012

Dag 2

Fikk helt sjokk i går kveld...
Etter fire dager med sprekk gikk jeg på vekten. Den viste forferdelige 62 kg!
Jeg har med andre ord gått opp enda mer..
Mistet helt motivasjonen en liten periode og følte meg helt uttafor!

Regner med at mye av dette er vann, kanskje 1,5 kg og da har jeg gått opp 0,5 kg i ren fett vekt.

Jeg er millimeter fra å begynne røyke igjen!!!
Målet mitt nå blir neste mandag og da skal jeg veie 59 kg.
Skal være superflink fram til da!
Krysser fingre og tær for at det går bra...

I dag hadde jeg med meg en Nokashake på jobben.
Dette fordi jeg har problemer med å få tatt 2 shaker i løpet av dagen på jobb.
Nokashake inneholder 226 kalorier, så dette tilsvarer da to nutrilettshaker.

Hadde med meg jordbærsmaken, og den var ikke spesielt god.
Smakte lite i grunn.

Har også blåbær, vanilje og sjokoladeshake fra Nokas som jeg har tenkt til å teste ut!
Skal jobbe til helgen, så mulig jeg prøver de ut da.

Jeg kommer også til å kjøre 6 shakes om dagen, ihverfall de dagene jeg trener.. Ellers så blir det ALT for lite kalorier! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar