Søk i denne bloggen

15. april 2012

Dag 7

Da er jeg på dag 7!!!
Slet litt i går.. Var kke direkte sulten, men fysen på alt mulig rart. Sikkert psykisk siden det var lørdag.
På jobb spiste de pizza og is.
Her hjemme var det pizza og masse smågodt...
Lørdag er kosedag nr 1

Føler meg slankere. Mye vann har sikkert forlatt kroppen!
Tenk at for bare en uke siden følte jeg meg helt proppet og fæl.. Uten håp om å klare miste kiloene.
Nå føler jeg meg bare optimistisk på at dette kommer til å gå fint! Gleder meg til veiing i morgen. Tror dette har gått bra...
Når jeg målet mitt før 14 juni begynner jeg selvsagt på lavkarbo før.

Vet at det blir sagt endel negativt om Nutrilett, men noen fordeler finnes jo.

Fordeler med Nutrilett:

-Nutrilett er lett å få tak i - du kan finne det i vanlige dagligvarebutikker, i helsekostbutikker og på nettet.

-Når du spiser Nutrilett trenger du ikke bekymre deg for ikke å få i deg de riktige næringsstoffer fordi Nutrilett er utviklet av leger og ernæringseksperter og utformet for å gi kroppen alle næringsstoffer og vitaminer den trenger.

-Det er lett å ta med seg og du slipper å lage mat.

-VLCD fungerer beviselig og det er en enkel og sikker måte å gå ned i vekt på.

-Den er billig. Ca 11 kr pr pose.

-Jeg personlig synes den smaker godt.



Hadde med meg sjokoladeshaken til Noka i går. Og jeg synes ikke dn var like god som vanilje. Dette kan selvsagt ha noe med at jeg elsker is å gjøre og at vaniljehaken makte iskrem. Derimot elsker jeg jo sjokolade også, så derfor kan jeg vel si at dem ikke var spesielt god.
Får terningkast 3 av meg.
Jeg tror nok også at shakene har en smak mn må venne seg til.
Til å begynne med likte jeg ikke allevo sin bringebær/banan. Nå synes jeg den er kjempegod og gleder meg til den!
I dag tar jeg med meg blåbærshaken til Noka på jobb... Spent på den! Høres godt ut!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar