Søk i denne bloggen

6. april 2012

Nutrilett dag 1

Ikke før jeg hadde postet det forrige innlegget mitt om tanker, så sprakk jeg.
Jeg følte meg helt tømt for energi, var svimmel og det meste..
Formen var laber.

Jeg kunne sikkert klart å fortsette, men følte nesten det gikk på helsen løs. Derfor hadde jeg en sprekk hvor jeg spiste 5 lavkarboskiver med skinke og ost ++++ litt påskegodt!
Ser ikke på det som den store sprekken, men må uansett begynne på "dag 1" igjen!

Tror kanskje det blir litt mye for kroppen min med stor og veldig aktiv arbeidsbelastning i 7 timer, før jeg tar en 40 min joggetur.
Jeg forbruker så sinnsykt mye mere kalorier enn jeg får inn.
Så derfor blir det treningsfri de dagene jeg jobber, og 1 times rask gange de dagene jeg har fri.

Så i dag blir det 1 times rask gange med Elsklingen litt senere!
:)

PS! Vanskelig å være på dag 1 ned all den godisen overalt!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar