Søk i denne bloggen

14. april 2012

Dag 6

Endelig var jeg over den for meg fryktede dag 5.

Hadde med meg en Nokashake med vaniljesmak i går, og jammen skal jeg si den var GOD! Smakte nesten vaniljeis. Tykk og god! Sikkert pga melken i den.
Jeg klart faktisk å holde ut på jobb også.. Hadde veldig mye å gjøre, så tankene på mat ble igrunn borte.

Hadde en liten sprek i går natt da... Eller kan vel ikke kalle det en sprekk fordi jeg ligger under på kaloiinntaket, men ikke helt etter planen alikevel.
Våknet ihverfall opp på sofaen midt på natten og var helt skjelven, så jeg sjanglet med fram til kjøleskapet og fikk tatt en kvart sjokoladbar. Ble litt under 50 kalorier ekstra.

Måtte også snikveie meg i dag tidlig, og vekta viste herlige 59,5 kg.
Det betyr at jeg er på vei mot ukesmålet mitt og det er en stor sjanse for at jeg skal klare det!!


I dag skal jeg ga med meg noka sin sjokoladeshake på jobb. Er spent på den! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar