Søk i denne bloggen

1. april 2012

Nutrilett dag 1

I dag starter en lang og tung vei ned i vekt.
Jeg veier pr dags dato ca 60 kg og målet mitt blir å komme ned i trivselsvekten min som er 52 kg.
Jeg er glade å løpe, så ved siden av pulverkuren kommer jeg til å løpe det jeg orker.
Etterhvert vil jeg også begynne innføre litt styrketrening. Dette for å ikke miste for mye muskelmasse.

Mange anbefaler ikke pulverkur, men jeg tenker at dette er en Kickstart for et bra og sunt kosthold etter endt kur. Jeg tror ikke nutrilett er noe verre enn andre ekstremdietter.

I dag har jeg fortsatt masse energi fra i går (påskegodt) og jeg vurderte først faste i dag. Etter å ha tenkt meg litt om blir det shakes etter behov.
Blir også en joggetur i dag for å komme fortere i ketose.
Regner med å komme i ketose i løpet av dag 4 eller 5. Veien dit kan være tøff og Vanskelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar