Søk i denne bloggen

4. mai 2012

Dag 5 - vekt

Det har gått noen dager uten at jeg har oppdatert..
Dette fordi jeg hele tiden vekslet mellom å shake og spise vanlig mat pga magen.
Nå er magen min (nesten) helt fin og jeg er på 5 dagen med kun shake.

Regner med at kroppen min snart beveger seg over i ketose. I går var jeg fryktelig slapp og det betyr at glykogenlagrene er tømt. I dag skal kroppen min omstille seg på å bruke fett som brensel.

Det som er litt gøy er jeg kan føle at jeg har gått ned i vekt. Så jeg klarte ikke stille nysgjerrigheten i dag tidlig og måtte gå på vekten.
58 kg!!! viste den!
Så da regner jeg med at den viser ca
57 kg på mandag, som er den opprinnelige veiedagen min... (spent)

I dag er det bare husarbeide som står på planen. Jeg har fri fra jobb før arbeidshelg og kan bare pusle litt hjemme! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar